Listicles: ACRONYMS?

 TOP 10 acronyms you use

LOL Laughing Out Loud usually not laughing, but think something is really cute

LMAO Laughing My A** Off made me chuckle

ROTHFMFAO Rolling On The Floor Laughing My Fat A** Off Laughing out loud, REALLY

DS Dear Son

DH Dear Hubby

KWIM Know What I Mean when trying to explain something

SMDM Shaking My Damn Head when I just can’t understand or explain it to myself

WTF What The Flip?  when trying to understand human stupidity

AF Aunt Flo no explanation needed

FUBAR Fracked Up Beyond All Recognition usually when I talk to hubby in code so son can’t understand. Either about something I saw or what hubby did.

Below are Pinterest finds that make me laugh pretty hard

  superheroon your kneescurly hair

About karen

Karen is married to a big kid and mom to a head strong, only child. She is happy with her family of three, along with their spoiled fur baby. Karen works full time as a teacher and still finds time to blog, read, crochet, and cook. Follow along as she enjoys this life.

Comments

Listicles: ACRONYMS? — 12 Comments

  1. hahahahahahahaha to all those memes! The superhero made me let out a little burst and that’s not good because I’m proctoring a final right now! 🙂 I’m awful with acronyms so this list was funny to me.

  2. LOL – I’ve never seen someone use an acronym to refer to Aunt Flo (I am cracking up over here). I think for me, typing out (or thinking about typing out) ROTHFMFAO would be such a time waster. Also, this is the first time that I’ve encountered KWIM…now I will know what it means if I ever come across it. Great list.

    Happy belated Listicles Monday!

    • I only use ROTFLMFAO when something really makes me laugh very hard… OMG.I heard about AF when I was in high school and it just stuck!

Would love to read your thoughts